5.0
gebaseerd op 46 reviews

Oprecht de allerbeste headspa die ik ooit heb gehad! Ik had Violeta als behandelaar. Ze heeft een hele fijne aanraking waardoor je goed ontspant en ze is super lief. Ik kreeg een gezicht/nek/schouder/arm/hand massage erbij en een gezichtsmasker, zo luxe!! Wel even uitkijken dat het niet in je ogen komt. Ze maken de naam VIP therapie echt waar. Ik kreeg zelfs drinken mee na afloop, wat een lieve mensen. Ik kom hier zeker terug! Het is gratis parkeren om de hoek met blauwe kaart.

Mardjan - 3 maanden geleden

If you want a quality massage, this is the ideal place. Congratulations! see you soon

G - 3 maanden geleden

Een heel fijne massage door Anna. Zeer vriendelijk ontvangst in een prachtige salon!

Sandra - 3 maanden geleden

Super fijne ervaring, mooie salon. Melissa stelt je echt op je gemak, en is een goede masseuse. Een aanrader om naar deze mooie salon tegaan.

Angelique - 3 maanden geleden

The massages were amazing and the people very nice and welcoming, I will definitely return!

Marthine - 3 maanden geleden

Mooie nieuwe ruimte, gratis parkeren voor de deur en een prima massage van Anna. Ik kom snel weer terug.

Berend - 4 maanden geleden